godmorgon

hejhej. har just ätit frukost och ska gå och sminka mig och fixa mitt hår och allt sånt onödigt egentligen ;). vid kvart i 8 drar jag till skolan. slutar 2 och då luffar jag väl runt med nora, louise och gina till klockan blir 10 i 3 för då börjar volleyboll träningen. den slutar 10 i 4 och då skyndar jag mig hem och så måste jag äta och byta om innan jag kickar till träningen. får se om jag hinner blogga då, men jag tror det. annars hörs vi ikväll vid halv 9 :). puuuss//minna ♥
haha goo bild på mig och jasmine älskling som drar till thailand imorgon och lämnar mig här i sverige..
inte snällt. hur fan ska jag klara mig utan henne i 3 fucking veckor?..

Kommentarer
Anna

Åh fan vad skönt för henne att åka utomlands! Det skulle jag också vela göra nu! Jag skulle ha varit super avundsjuk som hennes vän :P

2011-03-29 16:40:41
URL: http://froekenlindstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!