godmorgon

haha, godmorgon.
natten/morgonen har varit lite knaaas, men det är sånt man får ta när man sover över med minna ;)
ne, skoja, men det va hur varmt som helst i hennes säng och dumma som vi var sov vi ju bredvid varandra..
ingen kunde typ sova för det va så varmt. mitt i natten fick jag världens hostattack men tog några halstabletter för dom hade jag med mig, för visste att det kunde hända. haha, sen gick minna och la sig i sackosäcken . lyckad brud asså. det varade ite speciellt länge, hon kanske låg där i 5 minuter och sen när hon skulle gå upp hörde man *prutt* haha, så gulligt xd
men iaf, det va klockan halv 7 hon la sig där och sen la hon sig skavfötters med mig och då kunde vi sova till 11.
datan håller på att ladda ut så vi säger hejdå så länge :)
puss / patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!