grattis moster!

godmorgon bloggen. vaknade nyss och ligger här i min säng med datan i knät. ska snart gå upp och fixa mig och äta lite frukost för jag är dödshungrig för sen kickar jag och mamma iväg till frölunda och köper en present till min moster som fyller år idag. grattis ärtan! efter det åker jag och mamma iväg till mormor och morfar och ärtan är också där så då fikar vi lite och lämnar hennes present. sen åker vi in till stan igen vid halv 4 så jag hinner hem till louise kommer vid halv 5. ska fixa annas present och lite så ;). på kvällen klockan halv 7 är det tjejkväll hos anna och då kommer jag inte kunna blogga för jag sover ju där och ah. jag kommer iallafall ha det skitkul med bästa brudarna. patricia får hålla bloggen uppdaterad idag, för detta blir nog mitt sista inlägg för dagen eftersom jag har jättemycket att göra idag. eller kanske inte. kanske bloggar när jag och louise är här hemma. men jag vet inte om vi hinner.. men bara så ni vet varför jag inte bloggar.
TAKE CARE/MINNA ♥
puta med läpparna, jaarå..

Kommentarer
nella

sööööööööööötnos kommer du idag? :D



svar; tjooooooooockis är du älskling, fast du är inte ensam hihi ;)

ah de vet jag mongo, vi får göra nåt snart <3

2011-03-06 09:50:13
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!