herregud, statistiken har sänkts med 110 läsare !? :o

vad är det här ?
iaf, snart drar jag upp till sången.
min vecka ser ut såhär antar jag

måndag: sång, träning med sport
tisdag: orkester och städa
onsdag: match och träning om jag hinner
torsdag: felicia och städa
fredag: träning och minna tror ja ;)
lördag: maybe beställa klipptid
söndag: träning och kanske match om jag hinner

okej, javet, jätteintressant att ni får veta hur min vecka ser ut, men skitsamma ? ;)

btw, jag måste verkligen köpa en skinnjacka!


smex.

puss/patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!