@ jasmine

tjena. sitter i jasmines kök nu och hon sover. eller vet inte om hon sover, men vill inteväcka henne för då blir hon säkert sur. skolan idag gick rätt snabbt ändå. jag och jasmine stack direkt hem till henne och bakade kladdkaka och åt semlor, kladdkakan smakade piss för hon tog o'boy istället för kakao. känner mig som ett fettmaberg nu ungefär. åt inget till lunch eller frukost så det ända jag har ätit och druckit idag är oboykaka, semla och cola. eller nej, åt faktiskt lite köttfärssås och spagetti här förut, caare. iallafall så ska jag dra halv 6 och vet intevad jag ska göra nu eftersom att jasmine just nu ligger och snarkar. men ja. bloggar mer sen när jag kommer hem. puss/minna ♥

jag älskar dig min fina chey.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!