kom nyss hem

kom nyss hem och det gick bra hos läkaren .
efter jag hade varit där drog jag & mamma och fikade.
jag är verkligen supermätt , för jag åt typ hur mke sött som helst.
men gott var det!
tur att man ska iväg och träna snart då så att man inte blir feeeet ;)
haha, skoja bara.
blir inget felicia idag, för jag har inte hört något ifrån henne.
så rätt chill fram till typ 7 för då måste jag börja packa och sen blir det att möta roger & amanda oc köra ut till önnered .
längtar!
ska bli riktigt roligt!
jag blir uppe senare ikväll, så ni lär höra av mig!

cu/patricia

finfint.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!