makaroner med chokladsås

shobre!
förlåt för att jag inte har bloggat förräns nu, men imorse funkade inte internet, så jag satt och rensade min överfulla dator istället. men nu funkar det! :D har nyss ätit frukost. eller ja, lite halvt lunch. statistiken igår var jättebra. ska försöka uppdatera så bra jag kan idag. om en stund kommer peter hit, vet inte vad vi ska göra, men nånting hittar vi väl på. sen ikväll ska vi på någon middag hos mammas kompis. skitsegt men jag är typ tvungen att följa med. måste skriva massa namn på hela mig också, för det var en grej på bdb och facebook. men det gör jag när jag kommer hem. ni får sitta och stirra på det här inlägget till ikväll. puss/minna ♥
mitt öra ser helt snett ut?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!