minna & patricia genom vått och torrt.

nu sitter vi och lyssar på muuuusik medan jag riktigt undrar på hur mycket tid vi har spenderat på varandra.
sen dagis till nu.
jag ångrar inte en sekund,
alla skratt, alla roliga stunder, alla gråt, alla bråk, alla bilder, alla minnen . OSLAGBARA.
nu sitter minna och smörjer in hela sig i sitt jordgubbslippsyl. HAHA.
nu får INGA bilder från nu, för jag och minna sitter helt osminkade och jättetrötta och bara chillar.
men tänkte ladda upp lite minnebilder från ''den gamla goda tiden'' ;)
saknar det, men jag har precis lika kul nu, förutom att minna har blivit lite av ett PMS barn haha.
igga kattstrecken! hade ingenting att göra xd
älskar bilden förutom att jag ser ut som att jag är minnas storasyster som försöker få i henne i vattnet första gången ..
omg ..
alla 100 gångerna på liseberg.
hand i hand livet ut <3
detta var bara lite av allt vi har gjort tillsammans, och fler minnen ska det bli babe !
älskar dig så otroligt, även om vi bråkar så älskar jag dig enormt ;)
haha, nu fick jag en kram av minna bredvid :D
men minna, en stark mening .
jag älskar dig

/ patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!