mobilblogg, ska snart sova

ikväll har jag i stort sett inte gjort någonting. eller jo, förut klockan halv 6 typ så badade jag och tvättade håret. sen efter det blev jag så trött att jag somnade. vet inte riktigt när, men jag missade iaf solsidan, snyft :(. bäst är det.. men vaknade för en stund sen och hade jättetråkigt så jag satte mig och plattade mitt super krulliga hår, det blir alltid så när jag har blött ner det eller när det regnar och jag hatar det. vet inte varför, men när jag har tråkigt så plattar jag alltid håret. det har blivit en vana liksom. jaja, har precis druckit en smoothie och gud vad gott det var.. nu ska jag fixa mina naglar lite för dom ser för jävliga ut sent ut sagt, sen sova. godnatt! //minna <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!