music ♥

hejhej, sorry för seg update idag med, men har ju varit med peter. har inte gjort så mycket, spelade typ nåt helt random spel, och sen monopol och jag ägde ut han. skit längesen jag spelade typ nåt spel, brukar inte hålla på med såna saker om ni fattar, men det va faktiskt kul. nu har han gått hem och jag sitter i min säng med musik i öronen och kommer nog sitta här hela kvällen typ. har ju studiedag imorgon, men vill inte lägga mig för sent ändå. ska ju vara med patricia imorgon och ha lika kul som vanligt :). så kanske hon sover här också som sagt. jättemysigt. och så ska vi färga mitt hår också. whaaa, hoppas verkligen det blir bra nu, haha. men ja. har inte så mycket mer att säga. får se om jag bloggar mer ikväll, men detta blir nog det sista '' ordentliga '' inlägget för idag. puuuss/minna ♥
lite småsöt bild.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!