peace

nu har jag badat och känner mig faktiskt fräsch d: nu ska jag nog gå och göra en smoothie eller något. är riktigt sugen på det.. och får flipp för att min facebook inte funkar :(. men jag bloggar mer imorgon för just nu har jag inget att skriva. hörs imorgon efter skolan, slutar 10 över 3, tvärseegt. men bloggar när jag kommer hem till pappa vid halv 4. har ingen aning om vad jag ska göra imorgon efter skolan, hade tänkt vara med jasmine, men hon är ju påväg till thaaailand just nu. saknar henne redan den lilla skiten. men får väl ragga upp någon annan eller bara åka hem och göra ingenting. cya tomorrow. puss/minna ♥

Kommentarer
pauline

tycker du ? :o <3

2011-03-30 21:10:43
URL: http://paaauoo.blogg.se/
L' ♥

du kanske redan sätt. men bloggar på www.louiseengelbrektson.blogg.se igen hihihi :D<3

sååå mycket bättre asssoo!

2011-03-30 21:45:45
URL: http://louiseengelbrektson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!