pumpa, pumpa, pumpa på blondie !

Nu har jag och minna kollat på let's dance :)
baraf för att Frank är bäst så gick han till final :)¨
I pausen gick vi och omvandlade minna från brunett till blondin.
jättegulligt.
fast jag har inte sett det ''riktiga'' resultatet än, för blondies hår har inte hunnit torka.
Nu har minna pumpat upp luftmadrassen så vi kan sova på den istället för i hennes säg som förra veckan, för då gick det verkligen inte att sova !
duktigt, duktigt.
men ohja.
jag är konstigt nog en sömnig chey just nu,
antingen ska vi sooova eller ska jag ta och dricka 100 glas o'boy typ för att kunna gå upp i varv.
men jag ska möta mitt lag imorgon klockan 10 över 12 så det är nog en ganska bra idé att lägga sig och sova rtt så snart, för annars orkar jag la inte upp imorgon..
vi har inte tagit så många bilder, men bilderna som finns får ni imorgon av minna!
HAHA.
men vi får ta och höras imorgon, för jag orkar faktiskt inte blogga mer just nu, men jag och minna lär göra ett morgoninägg towåråw.
puss!
gammal bild, men sjukt gullig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!