run run run!

hola bitches! mamma hämtade mig vid kvart över 4 och då åkte vi direkt till ruddalen och joggade 2,5 km. trodde jag skulle dö efter typ 2 meter.. fattar verkligen inte hur jag kunde springa skolvarvet i somras som är 6 km och komma typ 3a av tjejerna i sanna, karljohan och kungen.. vill ha så bra kondition nu med. får ta tag i det här och börja springa varje söndag. ja så får det bli! efter det åkte vi till coop och handlade lite. fick med mig min efterlängtade hårfärg. eller ah, inte hårfärg då, men slingor. vetefan vad man säger, men ska iaf slinga mitt hår så det blir blondare. saknar mitt blonda hår riktigt mycket nu. hade egentligen tänkt slinga det mer till sommaren, men vill verkligen vara blond igen. men ska vänta ett tag till innan jag gör det. vill inte blondera det eftersom det sliter så mycket på håret så jag slingar istället för det sliter inte lika mycket. köpte en glass också, ville egentligen ha en isglass, calippo refresh. men kom på att det är ananas i den och jag tål inte ananas. får utslag i munnen om jag äter vanlig ananas eller glass med ananas i. så det fick bli en magnum gold istället. aja, nu är jag hemma och ska gå och ta ett bad och tvätta mitt hår. det behövs verkligen.. oj vad långt det här inlägget blev ;o. men vi hörs senare. puss/minna :D btw, det funkar inte att ladda upp bilder?..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!