sliten chey.

hej hopp. skolan idag var rättså chill. fick sluta en timma tidigare för vi inte hade något elevens val. då gick jag hem och blev utelåst idag igen för jag hade glömt min nyckel idag också. så har suttit utanför min dörr tills alldeles nyss då mamma kom hem. och där har ni anledningen till varför jag inte har bloggat förräns nu. är så sjukt trött och hungrig nu så det är inte sant. ska nog gå ner till ica och köpa några drickyogurtar, haha älskar dom verkligen, och dom kostar liksom 6 spänn? och då får jag en liten promenad också och får hoppas att jag blir lite piggare sen. när jag kommer hem sen ska jag nog ta ett bad och tvätta mitt hår och lite sånt. men vi hörs senare om inte jag däckar redan nu. puss//minna ♥
bild från i sommras, loveumost.

Kommentarer
patricia

asså omg minna .. xd <3

2011-03-30 19:30:40
URL: http://ttwiiniies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!