so sick

hejhej, har ingen blogglust nu, men kan berätta lite snabbt om vad jag har gjort idag. först var det skola som vanligt. kom hem nån gång vid kvart i 4 och då mådde jag helt plötsligt jätteilla och det kändes som jag skulle spy. somnade en stund och när jag vaknade och fick i mig lite mat mådde jag mycket bättre. så jag gick ner och mötte patricia på hållplatsen och skulle åka med henne 1 hållplats, men hon typ höll fast mig när jag skulle gå av så det blev att jag följde med henne till fäktningen istället, haha. satt där till 8 och sen åkte jag hem. skulle ju egentligen tränat idag, men jag mådde ju inte så bra så ja, får gå dit på söndag istället. nu ska jag äta mackor och dricka varm choklad. vi hörs imorgon och då ska jag uppdatera bättre :). puss//minna ♥

saknar dig ronja ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!