städat :D

hola! har inte gjort så mycket sen jag bloggade sist egentligen. kikat lite tv, pratat med patricia typ 10 gånger, städat hela mitt rum, dammsugat och tvättat golvet! :) känner mig faktiskt lite duktig, hihi. funderar på att rensa ut mitt skåp så mitt rum blir färdigt någon gång, nu när jag ändå håller på.. får se om jag orkar. har även suttit på balkongen en stund, det var hela 20 grader. nu märks det att det äntligen är vår.. ;). dagens outfit & facelook får ni inte idag eftersom jag bara har gått runt i mysdressen och nomakeup hela dagen. men vi hörs senare. puss!/minna♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!