svar på ''frågestunden''

Postat av: Bäärtoo

Heeeeeeeeeeeej :D
vilken är eran gemensamma favoritlåt? xp

 

svar; just can't get enough - black eyed peas


kram

2011-02-25 @ 21:18:40

Postat av: jag :D

Minna: aaär du ihop med någon och så fall vem?? Eller är du kär? Och Minna skulle du se dig själv som mogen?

 

svar; nej det är jag inte. och va?


Patricia: Är du fortfarande kär i lisebergs killen?-

 

svar; haha, nämen shit, nejnej, skämtar du med mig ? xd

 

Och Låtsas du gilla någon bara för att vara snäll?

Jag bara fråga jag vet inget om det här så jag menar inget elakt :)

 

svar; fattar inte riktigt. menade du som kille eller kompis ?


kram

 

 

 

2011-02-25 @ 21:19:35
Postat av: jennifer :)

vilka bloggar följer ni ?

 

svar; våra kompisars, kändisbloggarna: fokis, isabelles kissies ibland, kenzas ibland.

erat favoritland ?

 

svar; nåt varmt ställe

 

eran favvomat ?

 

svar; tacos hemma hos minna när vi är tillsammans.


högsta önskan ?

 

svar; att aldrig tappa kontakten bl.a


kram



2011-02-25 @ 21:38:46 
URL: http://oliviahjartajennifer.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hur länge har ni varit kompisar ?

 

svar; vi lärde känna varandra på dagis, när vi va typ 2 sen tappade vi kontakten när vi va 6 och sen träffades vi när vi va 10 igen :D <3


kram

2011-02-25 @ 23:14:20 
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Postat av: mathilda ling (:

Patricia; hur länge har du gått i handboll?

 

svar; sen slutet av trean tror jag :)

Minna; hur länge har du gått i gymnastik?

 

svar; började när jag var 5, fast nu ska jag sluta för mitt knä ..


kram

2011-02-26 @ 12:25:57
Postat av: m.m :)

( jag heter malin martinsson det är drf jag skriver m.m )

ni båda har väldigt fint hår !
så :
- fråga 1 : kan ni lägga ut en hårvideo? u get why , just look at you're hair :)

 

minna; jag fixar inte mitt hår något speciellt varje dag, men visst, det kan jag väl göra, eller bilder :)

patricia; visst, men säger som minna. det blir oftast bara kontsigt när jag göt såna videos, men kan försöka ;)

- fråga 2 : kan ni ha typ ' dagens I want ' eller veckans ? :D

 

svar; vi hade det förut, men vi har typ glömt bort det. vi gonna start with it again ;)


kram

2011-02-26 @ 22:49:40
Postat av: ssgmdngvsmdkjx

hej, hur mår du

 

patricia; jag mår översminkad

minna; dt rullar la på som vanligt, men just nu mår jag överdrivet bra :DD


kram

2011-02-28 @ 17:23:56
Alex :) om lägger ner:
NEJJJ!!!
Aja, men svara på min fråga oxå. 
Jag tycker ni båda är jätte fina!!!
Snälla kan ni inte knäppa kort på era rum??
SNÄLLA!! :DDDD

minna; tack ;)
jo visst, ska göra det så snart jag kan. :)
patricia; tack :D
nä, min kamera är asjobbig, det är därför jag inte har många bilder i mina inlägg heller, det är därför haha. där fick ni svar på det också :D
kram

vi hörs, puss / M&P' ♥





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!