tacos,

har suttit och skypat med james, mathias och oskar i 1 och 1 halvtimma nu. dom spelar typ cod eller något och jag fattar ingenting om vad dom snackar om, haha. men nu sitter jag och äter tacos och ska snart gå och skölja ur min hårinpackning. man behöver egentligen bara ha i den i 1 minut, men det skadar ju inte med några timmar till, hehe. har städat lite på mitt rum och plockat upp alla kläder som låg på golvet också. imorgon har jag bestämt mig för att gå till träningen och köra det bästa jag kan även om det gör ont som fan, för jag saknar dom och gymnastiken i sig alldeles för mycket. så min update imorgon blir nog rätt seg för den börjar 5 och då hinner jag precis hem och äta innan, och den slutar 8. men försöker slänga upp ett litet inlägg innan jag sticker och när jag kommer hem vid halv 9. patricia har ju också träningar och sånt men ah. vi höres imorgon. kraaam/minna ♥

Kommentarer
nicole

sv: vem klara? moberg? om de är hon du menar så har jag känt henne ganska länge ;) vi gick i samma gymnastik innan.

2011-03-16 15:23:57
URL: http://npf.webblogg.se/
nicole

sv: haha va?

2011-03-16 15:48:05
URL: http://npf.webblogg.se/
nicole

sv: haha men va, har ingen aning om vem de är haha..

och vadå, mmåste man känna alla man är med i veckans blogg hos eller hahah? :p

2011-03-16 16:02:22
URL: http://npf.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!