våffeldageeeen (: <3

sitter hemma hos minna med ett paket riskakor och fanta wildberry. har ätit ballerina också. FETTON :D
men iaf. nu håller vi på att göra våfflor :)
hur längesen va det inte det va man åt det då?
jag vill ha kladdkaka också . :/
asså jag vill typ ha masa kakor och massa sånt men faktiskt konstigt nog inte godis just nu.
idag har ja varit med i minnas klass. HAHA, det va aspinsamt, för jag typ kom när det va matte och morgan minnas lärare ba '' hej patricia, ta ett rutigt papper, det är mattelektion, jobba med arean av en cirkel'' jag ba '' ehm, hej visst.'' sen skulle jag vara med på engelskaprovet också. det gick förförligt. tyvärr.
men skitsamma. jag har faktiskt inte övat någonting.
våffelpaketet är på norska så vi va tvungna att översätta på google translate haha, rodd tillsammans haha, rodd. bästa översättningen i världen typ.
minna har spillt ut våffel''pulver'' över hela fkn diskbänken och på golvet, så det blir inte våfflor ..xd
haha, jo det blir det, men vi får se hur det blir..
nu ska jag ta och hjälpa till lite så att minna inte har gjort allting själv :)
btw, jag och minna drar till stan sen, och då kommer bilder på oss när vi provar massa saker :)
ONEPIECE . kääärlek.
och mina chinos som jag ska köpa på bikbok.
stor kärlek.
vi ska prova massa grejer, det kommer bilder seeeen somsagt.
bra va elli?
kyss/patricia och liiite minna:D
kul att vrida på huvudet ?

Kommentarer
Elli

GOOD!!! :D

2011-03-25 14:52:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!