visste du ..

.. att jag vill ha - dom kläderna som jag skrev om i inlägget
att jag lyssnar mest på - musik ? (a)
att jag pratar - ganske lite för mycket ibland
att jag inte gillar - grönsaker så mycket
att jag avskyr när folk - är falska
att jag gillar att - retas
att jag alltid kommer att - vara ett happyface
att sist jag grät var - i förrgår tror ja ?
att min mobiltelefon är - trasig
att när jag vaknar på morgonen - så orkar jag inte gå upp
att innan jag går och lägger mig - så borstar jag tänderna ;)
att idag har jag - varit och haft solosång och spelat flöjt
att jag just nu tänker på - fäktning
att i kväll ska jag - sooooova
att i morgon kommer jag - vara i skolan .

/patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!