yoooo

tjotjo. träningen idag gick faktiskt förvånansvärt (säger man så?) bra för att inte ha tränat på 1 och 1 halv månad. hade trampett och fristående, men bara dom som är uttagna till friståendet körde fristående. så jag körde trampett. första volten blev heelt failad, men resten av träningen gick det bra. kände inte ens av knät så det har väl hjälpt att vila, och schlatterbandet hjälper nog också. efter träningen gick jag ner till paprika och mötte mamma, så åt vi lite och efter det stack vi till frölunda. hittade typ ingenting, bara 2 grejer. en earcuff och ett par jeans. orkar inte ta bild på det nu, det får ni en annan dag om ni ens vill se. kom iallafall hem nån gång vid halv 4, och då bytte jag bara om snabbt för jag hade ju fortfarande träningskläder och plus att jag hade ett stort hål mitt på röven, haha. sen gick jag ner till jasmine och var med henne lite. hade skitkul som alltid. loveu. nu kom jag precis hem och ska äta nu för mamma har gjort mat, sen ska jag ta ett långt bad och tvätta mitt hår som ser ut som ett fågelbo typ. haha men nu ska jag äta. puss/minna ♥
på denna bilden ni även lite av mitt hår, är inte blond, men lite halvt mörkblond.
ni får bättre bilder senare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!