jorden går under om 14 minuter

haallue.
har haft skitkul sen jag bloggade sist. först åt vi jättegod mat. sen massa godis, chips cola osv. sen kommer jag inte riktigt ihåg, haha.. sen bestämde vi oss för att bada så det gjorde vi. (bikini för er som inte trodde det). och jasmine tappade sin mobil i badkaret, lyckat. det var ju så jag förstörde min gamla mobil. haha så den funkar inte nu. eller först funkade den, men nu är den död. får hoppas att den funkar imorgon för nu har vi tagit ut batteriet och all shit. jaja. nu har vi fönat håret och ska kanske platta det om vi orkar. tror inte vi gör det, men ska iaf fota lite snart. sitter i min säng och målar jättefina *host* teckningar till varandra. haha mys. vet inte när vi ska sova men jag kommer iallafall inte blogga mer idag. får se om jorden går under sen klockan 12 också, tror verkligen inte på det men man vet ju aldrig? ;). men vi hörs imorgon! puss/minna ♥
HAAHAHAHA fyfan vad fuul jag är!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!