perfekt lördag

hej bloggen!
dagen har varit awesome än så länge. stack hemifrån pappa vid halv 2 tiden, gick genom slottskogen där alla sprang. trodde jag skulle bli översprungen eller nåt haha. träffade mamma och helge vid säldammen så jag satt lite med dom och sen stack jag igen. gick hem till jasmine, så satt vi på hennes balkong en stund och kollade på när alla sprang där med. efter en stund gick vi hem till mig och hämtade pengar och jag bytte om. sen skjutsade mamma oss till t-livs för vi skulle köpa lite gott ;). gjorde det och sen tog vi spårvagnen hem igen (dom hade börjat gå för klockan var 6). nu sitter vi här hemma hos mig igen och äter godis, chips och dricker cola. jasmine sover här idag och jag hos henne imorgon. kommer bli fett mysigt. bästa helgen på länge dethär. nu ska vi göra egen dipp. bloggar sen. puss/minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!