svar på några kommentarer

Anonym om patricia bästis:
va står det på era händer ?

sv; det står ''minnas chey (på min hand och tvärtom på minnas då ;)) , paow, och så har jag målat ett hjärta ;)

almaaaa om drar upp till sången (::
har du en likadan ''mysdräkt'' som minna?

sv; nä, jag lånade hennes ;)


katarina om hur snyggt som helst!:
jättesnyggt!
hur hittar du alla såna kläder?

sv; inte så svårt ;)
jag är en ganska stor klädfantast och är beroende av att shoppa och gå på stan, men tyvärr har jag inte alltid pengar till det ;)
men jag kollar runt lite på nätet lite då&då.
hoppas du fick tips så du också kan hitta grejer :D

/patricia



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!