svar på tal



rasmus om om 50 gillar..: det står ingenstans ?
annars hade jag gillat ^^

sv; jo det gör det, leta lite ;)
haha, gilla du (:


mobba!!!!!!!!!!!
om dag 05 - min senaste mardröm: mobbaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sv; asså jag vet inte riktigt varför jag ens orkar svara på denna patetiska kommentar .
bara för att jag skrev det så ska du ''anonym'' vara där och kommentera ?
asså sjukt .
förstår inte ens hur du orkar -.-

Anonym om dag 01 - presentera mig själv:
var köper du dina kläder patricia?
de va jättefina
sv; tack så jättemycket för det första!
det är lite olika, men för det mesta H&M, kappahl, bikbok, ginatricot, lindex, zara och sen köper jag kläder utomlands också och så får jag kläder från t.ex. boston och sånt när någon har varit där (:



kajsa om dag 01 - presentera mig själv:
kan inte ni ha frågestund ?

sv; jo, visst, men vi hade det för inte så jättelängesen ju ?
men om det är någonting du vill fråga så kan du bara kommentera (:


elsa om dag 01 - presentera mig själv:
du har typ gjort 3 stycken sånna patricia .
varför gör du inte bara klart en istället för att byta?:O

sv; jag vet, men ja tycker att dom förra har varit tråkiga,
nu har jag hittat en jag tycker är lite roligare :)

Anonym om rubrik .:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,
den va riktigt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
får jag kopiera?
mina föräldrar kommer tycka att dom är jättekul!

sv; visst, görså :)


elin om everything I do, I do it for you.:
kan du göra så som vissa gör, typ sätta poeng på hur du tykte bidragen va igor ?
sv; eftersom jag gjorde inlägget i söndags antar jag att du menar bidragen i melodifestivalen ?
haha, vet inte om jag orkar , men visst det kan jag väl göra,
men det gör jag nästa vecka isåfall.


johanna om såhär kan det gå när patricia har tråkigt:
kan inte du lägga upp en sminkvideo ?

sv; jodå, men ska bara skaffa ytkonto först och det blir typ aldrig av, men jag ska, haha
Anonym om såhär kan det gå när patricia har tråkigt:
kan inte du lägga upp en video på dig när du sminkar dig ?
sv; kolla över
freja om såhär kan det gå när patricia har tråkigt:
hur orkar du göra ett sånt test ?
sv; kolla rubriken?
det står att jag hade tråkigt xd
haha, och när jag har tråkigt orkar jag vad som helst nästan.
haha, det va inte särskillt jobbigt (:



hannes om skräck med dakota:
fin bild,men veldigt sudig .

sv; tack du (:

hannes om skräck med dakota:
förresten, vad hette filmen ni såg ?

sv; hide and seek tror jag den hette




det va lite svar på några frågor.
ni har kommenterat mer, men tog bara upp dom här,
för allt va inte frågor ju (:
haha, tack så mycket!
fortsätt såhär!

puss/patricia



Kommentarer
=)

hur många läsare har ni ?

2011-02-14 16:36:55
=)

för ni har ganska många kommentarer :)

2011-02-14 16:37:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!